Tudás, kontroll és tesztelés. Ez a siker kulcsa!

  1. Keresd, és találd is meg a választ a miértekre! Ha nem megy egyedül, kérdezz, kutass, járj a végére.
  2. Kattints végig minden menüpontot, akkor is ha 99% biztos vagy benne! Mert ott az az 1%.
  3. Ne becsüld alá egy kreatív, egy hirdetési szöveg vagy egy CTA erejét! Ha kell módosítsd, kérj felülvizsgálatot!
  4. Kerüld az impulzív cselekvéseket. Csak alapos okkal változtass, adatokra és trendekre építsd a döntéseid. Nincs „hűbelebalázs” mód!
  5. Mindig szemmel kell tartanod a kampányokat! Néha akkor is lépj be, ellenőrizd azokat, amikor éppen nincs teendő a fiókokkal!
  6. Tanulj, értesülj a friss updatekről. Heti szinten változik a világ, neked is követned kell, különben lemaradsz.
  7. Kísérletezz! Ami az egyik ügyfélnél nem jön be, lehet a másiknál igen. Keress hasonló irányvonalakat amik sikeresek!
  8. Láss túl a számokon! Vedd figyelembe az üzleti környezetet, a szezonalitást, bármit, ami az adott ügyfél eredményeit jobbá teheti!
  9. Tűzz ki célokat, rövid, közép és hosszú távra. A céljaidat priorizáld, az adott időszakokon belül.
  10. Ne zsonglőrködj túl sok ügyféllel, ez kiégéshez és hibákhoz vezethet! Kérj segítséget, ha úgy érzed, hogy az ügyfeled teljesítménye sérülhet!

 

marketingmester01 (1)

small_c_popup.png

Kérj ingyenes 30 perces konzultációt most!

Adj esélyt a vállalkozásod fejlődésére!