- Keresd, és találd is meg a választ a miértekre! Ha nem megy egyedül, kérdezz, kutass, járj a végére.
- Kattints végig minden menüpontot, akkor is ha 99% biztos vagy benne! Mert ott az az 1%.
- Ne becsüld alá egy kreatív, egy hirdetési szöveg vagy egy CTA erejét! Ha kell módosítsd, kérj felülvizsgálatot!
- Kerüld az impulzív cselekvéseket. Csak alapos okkal változtass, adatokra és trendekre építsd a döntéseid. Nincs „hűbelebalázs” mód!
- Mindig szemmel kell tartanod a kampányokat! Néha akkor is lépj be, ellenőrizd azokat, amikor éppen nincs teendő a fiókokkal!
- Tanulj, értesülj a friss updatekről. Heti szinten változik a világ, neked is követned kell, különben lemaradsz.
- Kísérletezz! Ami az egyik ügyfélnél nem jön be, lehet a másiknál igen. Keress hasonló irányvonalakat amik sikeresek!
- Láss túl a számokon! Vedd figyelembe az üzleti környezetet, a szezonalitást, bármit, ami az adott ügyfél eredményeit jobbá teheti!
- Tűzz ki célokat, rövid, közép és hosszú távra. A céljaidat priorizáld, az adott időszakokon belül.
- Ne zsonglőrködj túl sok ügyféllel, ez kiégéshez és hibákhoz vezethet! Kérj segítséget, ha úgy érzed, hogy az ügyfeled teljesítménye sérülhet!