1. Mérd a közönségedet! A jövő, nem a millió követővel rendelkező “megmondó emberekről” fog szólni, mert ők a hitelességüket már régen elvesztették. Azok az emberek lesznek iránymutató csillagok, akik közvetlenül befolyásolják és meg tudják változtatni egy márka mérhető mutatóit. Akik hatékonyan meggyőzik a felhasználókat, hogy valódi értékeket tudnak teremteni.
2. A vérbeli kreativitás felszínre tör. Végre-végre, mert őszintén szólva az utóbbi időszak a középszerűség, a semmitmondó ripacskodás korszaka, szóval borzasztó volt. Bármi, amiben egy kis szikra, vagy egyediség van, érdekes lehet.
3. A történetmesélés visszatér. Történetekre szükségünk van. A megélt tapasztalatok érzelmeket indítanak el az emberekben. Pontosan ez az, amire a marketingnek szüksége van. Meggyőzni az embereket, hogy olyan dolgokat vásároljanak, amelyekre igazából nincs szükségük, mégis meghagyva a választás szabadságát! Egy lenyűgöző-életszerű történetre, amely elemi tényekre alapul, és meggyőzhet arról, hogy miért van arra a termékre valóban szüksége.
4. Az ügyfeleid valójában az alkotóid is. Az influenszer szférában ez már világosan megmutatkozik. Hamarosan elmúlhatnak azok az idők, amikor kizárólag a Brand határozza meg, mit kell írni egy-egy bejegyzés mellé. A Brand összes dolgozója határozhatja meg a cég mondanivalóját, nem csak 1-2 ember vagy egy ügynökség, főleg nem a mesterséges intelligencia.
5. Az “egy méret mindenkinek”, mégsem jó mindenkinek. A “régi iskola” szerinti mérőszámok és csatornák használata nem mindenkire szabható rá, az uniformizálás már nem menő. A felhasználók értékeinek és meggyőződésének pontos megértése, segítheti az egyes csatornák megfelelő használatát és kiválasztását. Az tökéletes közönségnek, testhezálló tartalmat és hirdetéseket kell mutatnunk!
6. A márkáknak elegük lesz a celeb influenszerek érdemtelen luxus utazásaiból. Az emberek belefáradtak már abba, hogy hamis képet kapjanak a közösségi médiában. Adott esetben a márkától is elfordulhatnak. A felhasználók mindössze annyit szeretnének látni, hogy a barátaik, baráti társaságok jól érzik magukat, akár egy márka termékével vagy szolgáltatásával együtt is.
7. A munkavállalók által generált tartalom óriásit fog robbanni. Senki sem akar semmitmondó Brand tartalmakat fogyasztani. Emberi történeteket szeretnének, kicsit belesni a színfalak mögé, és az alkotóerő legyen a Brand-el!
8. A keresés és a közösségi média végre match-el egymással. Az okosabb Márkák 2025-ben, már olyan tartalmak készítenek, amelyek mind a keresések között, mind a social hírfolyamokban jól teljesítenek.
9. A márkák elkezdik használni a TikTok azon intimitását, hitelességét és elkötelezett közönségét azért, hogy az élő eladásokat előtérbe helyezzék.
10. A komplex tanácsadó ügynökségeké a jövő. Már nem csak kampányokat futtatunk, kreatívokat készítünk, hanganyagot rögzítünk! A téma arról szól, hogy az ügynökség hiteles, tapasztalat alapú, mégis friss-dinamikus stratégiai útmutatást adjon, segítsen a márkának megérteni az adatokat, és hosszú távú, átfogó marketing tervet dolgozzon ki.
Ha érdekes volt számodra gyere vissza, kövess be, hasonló témákat fogok “kivesézni”, legközelebb is.
Ha tetszett a poszt kérlek oszd meg (Örök hála), dobj egy like-ot (Pacsi) vagy kérdezz bátran!