Társadalomkutató Wanted

marketing mester

Ha érdekes volt, Megköszönöm ha megosztod ezt a bejegyzést!

Egy felmérés szerint, a különböző korcsoportok eltérő elköteleződéssel lépnek kapcsolatba a különböző tartalomformátumokkal.
.
Például az „Y generációsok” szeretik a webináriumokat, míg a „baby boom” korosztály az e-mailes hírleveleket részesíti előnyben. Bár minden korosztály fogyaszt rövid formátumú videókat, de nem mindenki szereti a blogbejegyzéseket.
.
Előfordulhat, hogy egy cégnek a célpiacától függően módosítania kell az elkészített tartalom formátumát, így a számára megfelelő közönséget érheti el.
.
Számomra nem volt sok meglepetés a kutatásban, viszont nagyon érdekelne ezen korcsoportok “átjárhatósága”. Vajon ahogy idősödnek a szereplők, úgy változnak a szokásaik is? Esetleg vannak a korcsoportokon belül további jellemzők is? (Pl. Korai Y generációs)
.
Te melyik tartalomformátumot kedveled legjobban?

További bejegyzések:

marketing mester
Generációs Marketing

Társadalomkutató Wanted

Egy felmérés szerint, a különböző korcsoportok eltérő elköteleződéssel lépnek kapcsolatba a különböző tartalomformátumokkal. . Például az „Y generációsok” szeretik a webináriumokat, míg a „baby boom”

small_c_popup.png

Kérj ingyenes 30 perces konzultációt most!

Adj esélyt a vállalkozásod fejlődésére!