Végre egy olyan elemzést találtam, amely egyértelműen megmutatja azt, hogy a „celebféle értéktelen tartalomgyártás” nem vezet sehová. Az ehhez hasonló „gyártók” csak szemetet termelnek » Évek óta ezt tapasztaltam, hogy bár nagy ismertséget generálhat egy-egy „celeb influenszer”, de amennyivel többet vitt el, kivételes esetben tudta csak visszahozni azt az értékesítésben. A hab a tortán, hogy ezek a eseti együttműködések és a vele járó hype, a legtöbb esetben villámgyorsan ⚡ elpárolog egy-egy márka körül.
Akár kis közönséggel rendelkező, lényegében „Brand-Márka Influenszerekre” lenne szükség. Az elején ez persze több invesztíciót igényel a cég részéről, de közép-hosszú távon ez a modell lehet kifizetődő, mindkét fél részére. Véleményem szerint sokkal többet ér a hitelesség egy influenszer esetében, mint a követőszám, éppen úgy mint egy online marketing szakember estében!