Marketing Blog

Semmi mellébeszélés és sales duma, csak a lényeg őszintén!

online marketing brief | ai overview

Google AI Overview TOP 10 közösségi forráshivatkozás

A blogod már nem lesz olyan fontos a jövőben? –Tény, hogy az AI Overviews a feltett kérdésekre, először a Redditet, a YouTube-ot és a Quorát vizsgálja meg, mint közösségi visszajelzések értékmutatóit. Ebben a diagrammban nincs semmi meglepő, megerősíti a legsötétebb SEO-feltételezéseinket, az AI Overview el fogja vinni a TOFU keresések

TOVÁBB OLVASOM!
online marketing brief (1)

A brief felesleges adminisztráció? Nem! A brief egy terv, a cél és a siker térképe.

Munkám során gyakran találkozom olyan kis, közép és akár nagy vállalkozásokkal, amelyek számára az online marketing brief fogalma még nem egyértelműen definiált.  Egy felületesen megírt, rövid kampány brief azonban több szempontból is problémás lehet: egy stratégiailag megalapozott, részletesen kidolgozott brief nemcsak az ügynökség számára nyújt iránymutatást, hanem az ügyfél oldalán

TOVÁBB OLVASOM!
porszem-a-gepezetben

Porszem a gépezetben? | Sand in the Gears?

Nemrég egy fontos leckét kaptam az élettől. Olyan leckét, amivel eddig csak idézetekben, rövid életbölcsesség videókban találkoztam. Miért írom le? Mert ez az egész életemmel, akár a munkámmal kapcsolatban is, fontos tapasztalat lehet számomra. Ha nekem is, akkor talán másoknak is. Történt az egyik napon, hogy autóval el akartunk menni

TOVÁBB OLVASOM!
marketingmester05

Top 10 Marketing Jóslat 2025-re? Vágyálom vagy már a valóság?

1. Mérd a közönségedet! A jövő, nem a millió követővel rendelkező “megmondó emberekről” fog szólni, mert ők a hitelességüket már régen elvesztették. Azok az emberek lesznek iránymutató csillagok, akik közvetlenül befolyásolják és meg tudják változtatni egy márka mérhető mutatóit. Akik hatékonyan meggyőzik a felhasználókat, hogy valódi értékeket tudnak teremteni. 2.

TOVÁBB OLVASOM!
marketingmester01 (2)

Haszontalan celebek? Igen! Az influencer marketing megtérülése.

Végre egy olyan elemzést találtam, amely egyértelműen megmutatja azt, hogy a „celebféle értéktelen tartalomgyártás” nem vezet sehová. Az ehhez hasonló „gyártók” csak szemetet termelnek » Évek óta ezt tapasztaltam, hogy bár nagy ismertséget generálhat egy-egy „celeb influenszer”, de amennyivel többet vitt el, kivételes esetben tudta csak visszahozni azt az értékesítésben.

TOVÁBB OLVASOM!
marketingmester01 (1)

Tudás, kontroll és tesztelés. Ez a siker kulcsa!

Keresd, és találd is meg a választ a miértekre! Ha nem megy egyedül, kérdezz, kutass, járj a végére. Kattints végig minden menüpontot, akkor is ha 99% biztos vagy benne! Mert ott az az 1%. Ne becsüld alá egy kreatív, egy hirdetési szöveg vagy egy CTA erejét! Ha kell módosítsd, kérj

TOVÁBB OLVASOM!
marketingmester01

Társadalomkutató kerestetik! Van átjárás a generációk között?

Egy felmérés szerint, a különböző korcsoportok eltérő elköteleződéssel lépnek kapcsolatba a különböző tartalomformátumokkal. Például az „Y generációsok” szeretik a webináriumokat, míg a „baby boom” korosztály az e-mailes hírleveleket részesíti előnyben. Bár minden korosztály fogyaszt rövid formátumú videókat, de nem mindenki szereti a blogbejegyzéseket. Előfordulhat, hogy egy cégnek a célpiacától függően

TOVÁBB OLVASOM!

Bővítenéd a vállalkozásod? Szükséged van egy szakértőre?

Együtt meg tudjuk csinálni!

small_c_popup.png

Kérj ingyenes 30 perces konzultációt most!

Adj esélyt a vállalkozásod fejlődésére!